En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

måndag 21 mars 2011

Facebook youtube bloket aftonbladet hotmail hitta.se tradera och eniro

Hej du som googlade dej hit!!!

Jag ser att många skriver om att folk har kommit till deras bloggar genom konstiga sökord.
Jag kollade de ord som sökts på av de som hamnat på min blogg och de var inte så konstiga.
Det var mitt namn, SRS, Strängnäskliniken, avvänjning, hallonrem och steloperation bl.a.
Sedan började jag fundera på vilka ord som var vanligast att folk överhuvudtaget googlade.
På Dagens media kan man läsa om de vanligaste sökorden och de allra vanligaste skrev jag in i min rubrik bara som ett expriment för att se hur många som hamnar här :)

Skulle vara kul om du som hamnade här genom en googlesökning lämnade en kråka i kommentarsfältet om vilket ord du sökte på!

4 kommentarer:

  1. Jag har inte googlat ville bara säga hej! Hoppas du har haft en bra vårdagsjämning! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller googlat mig hit men är en "trogen" läsare sen en tid tillbaka :)

    SvaraRadera
  3. Hur finner du (och alla andra denna info om vilka ord som för besökare m.m? Själv har jag ingen aning (har inte heller googlat mig in, fattas bara! ;) )!

    SvaraRadera