En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

tisdag 16 augusti 2011

Troll och andra rackartyg

Att bli trollad på nätet betyder att någon luras och jävlas. Om man är snäll gör man roliga bus.
Det finns hobbytroll som är relativt snälla och så finns det kannibaltroll som jävlas med andra troll.
Värst är onda troll, dom är inte roliga utan är elaka. De lägger ofta ut filmer som man absolut inte vill se och kan göra riktigt fula saker.

Ett Trollface!
Har du blivit Rick Roll´d?? Det är när du öppnar en film eller ljudklipp och kommer till ........  <---- du kommer till en Rick Ashley video.
Och det var ju inte det du ville se eller höra!

Man får ju vara lite alert om man inte ska bli RickRoll´d eller Trollad!!
Hehehehe!!

6 kommentarer:

  1. Å du trodde att jag i mitt morgontrötta komatillstånd skulle klicka på den där röda prickraden... Men nej nej... det gjorde inte Hulda (kanske blir senare idag)

    SvaraRadera
  2. Det här fattar jag inte, och jag vågar INTE trycka på den röda raden!

    Otroligt fina fönster du visar en bit ner här!!!

    Sköt om dig!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Ha, ha jag tryckte inte heller. Man vill ju inte bli förtrollad så här på förmiddagen. :)

    SvaraRadera
  4. Meh...kommer ju ingenstans när jag trycker...står bara error. :/

    SvaraRadera
  5. Jag har inte blivit trollad. Endas jäkligt förbannad på inlägg som försvinner.
    Det var nog inte alls bra att man sket på min dörrmatta igår....

    SvaraRadera
  6. Länken funkar inte, men jag har sett de där tokerierna förut. ;D

    SvaraRadera