En blogg om att leva med SRS, Segmentell RörelseSmärta. Om vägen tillbaka till livet efter en steloperation på Ryggkirurgiska Kliniken i Strängnäs den 10 mars 2011.

lördag 15 oktober 2011

Vulva Tvärilsk från skitarg och utmaning dag 5

Sonen hade skit kul igår och var mycket nöjd med bandet Skitarg, speciellt en bandmedlem.....

 Bandmedlemmen Vulva Tvärilsk sminkad och osminkad.

Sonen drack inte öl!!!
Han drack drinkar och shots???
Och pratade i mobilen med sin mor 02.15.

Och jag har rivit i skåpen och fått tag på ännu ett randigt klädesplagg...



Annars då?
Jo, haft besök av min Sköne Kusin som var på hemväg från Wien och passade på att dra en fika här, trevligt!!!
Lärt mig att om alla secondhandställen stänger 13.00 är det ingen ide att åka dit 14.15....

8 kommentarer:

  1. Han ser ganska städad ut trots drinkar och shots

    SvaraRadera
  2. Aj då, trist att missa loppisen. Jag har t o m åkt bara för att upptäcka att de inte har öppet vissa dagar :/
    Gissa vilken dag jag åkte dit??
    Sonen ser ut att ha haft tur med att få vulvan, när fy vad är det jag skriver. Dra ett sträck över den meningen, tack! På tal om streck så är ni randiga utmaningar duktiga på att leta fram ränder...Jag äger nog inte ett enda randigt plagg. Räknas bilringarna om man kör på den naturella looken, tro?
    (hmm, märker du mina tröstlösa försök att göra snygga övergångar som de gör på nyheterna? Lyckas väl såd är *asg*
    Kram och hoppas att din lördagskväll bjuder på wienerkorv och en pilsner. =D

    SvaraRadera
  3. Hahahaha... Vulva Tvärilsk! Synd att jag inte kom på det namnet... Snygg rand! Kram

    SvaraRadera
  4. Han har bra smak enligt mig... jag gillar inte heller öl

    Jag skulle bli mer oroad över flickans namn än över att han shottat

    Nästan en sån där randig har jag med... men bara nästan. Vi kan ha dom samtidigt nån dag... eller inte :)

    Svamlar bara.... har sovit i soffan

    SvaraRadera
  5. Vad bra att han hade roligt.:D

    SvaraRadera
  6. Nu måste jag ta reda på om det är någonting med någonting randigt. Har här och där snappat upp det i utkanten av mitt medvetande senaste dagarna.

    Sonen ser ut att ha överlevt alkoholdebuten, det gläder mig. ;)

    SvaraRadera
  7. Duktig son som ringde hem. :)

    Det är väldans prickigt på den randiga bilden. ;)

    SvaraRadera
  8. Hey Jag kommer ihåg din son, tacka så gott för att han kom och supporta oss. Vi kommer tillbaka till Lorien´t om han har möjlighet att se oss igen. Alltid roligt att se fans en extra gång.

    och ang karaktärsnamnet "alteregot" så är det min kära moder som kom på det alldeles själv.

    Många norrländska kramar från Vulva Tvärilsk

    SvaraRadera